- Logi sisse Scratchi kontosse, https://scratch.mit.edu. Kui oled unustanud oma kasutajanime või parooli siis hetkel ma sind aidata ei saa - tee uus konto aga seekord kirjuta andmed kusagile üles.
 - Pane projektile nimeks "Liikumine".
 - Joonista ise sprait 2 kostüümiga.
 - Programmeeri sprait liikuma.
 - Lisa plokid selleks et sprait põrkaks äärelt tagasi ning ei pöörduks tagurpidi.
 - Lisa plokk kostüümi vahetamiseks.
 - Kui animatsioon on liiga kiire siis lisa plokk "oota", muuda aega kasutades väärtusi 0.1 või 0.2.
 - Katseta erinevate väärtustega sammu, korduse, ootamise plokkides.
 - Lõpus kindlasti salvesta!
 
Kasutatavad plokid:

- Kui saad muud ülesanded valmis siis proovi enesekontrolli testi.
 



No comments:
Post a Comment